Blog

Novinky ze světa PrestaShopu ….

5 důvodů, proč používat Prestashop

1. Lokalizace

Ať už spravujete svůj obchod z Česka, Slovenska či odkudkoliv ze světa, Prestashop bude podporovat Vaši měnu a jazyk. 

Z oficiálního webu se vždy dají stáhnout jazykové balíčky vytvořené komunitou.

Presta také podporuje pro jeden obchod více měn i jazyků zároveň, takže si Vaši zákazníci mohou vybrat jejich preferovanou měnu. Nepotřebujete tak vlastnit více internetových obchodů pro různé lokace, Prestashop hravě zvládne prodávat globálně.

2. Šablony a moduly

Moduly a šablony Vám umožní naprosto změnit a upravit vzhled Vašeho eshopu, často i zdarma či velmi levně. Pokud Vás toto zaujalo, podívejte se na kolekci námi vybraných šablon zde.

3. Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Zobrazování odkazů na Váš obchod ve výsledcích Google vyhledávaní dokáže hodně ovlivnit to, jak bude Váš obchod úspěšný. Naštestí je Presta velmi dobře uzpůsobená k spolupráci s vyhledávači.

Prestashop automaticky tvoří k vašim produktům krátké a srozumitelné URL adresy, podporuje vlastní meta informace jako názvy a klíčová slova produktů, kategorií a stránek, a je také plně kompatibilní s Google Analytics.

4. Bezpečnost

Presta plně podporuje SSL (Secure Socket Layer) certifikáty. Osobní údaje, tj. hesla a cookies se zakódují tak, že k nim nebude možné získat neautorizovaný přístup a Vaše údaje zůstanou v bezpečí.

5. Jednoduchá a intuitivní správa obchodu

Přes takzvanou ‚Back Office‘ je velmi jednoduché spravovat objednávky, nastavovat slevy a mít přehled o všem Vámi prodávaném zboží. Hned úvodní nástěnka nabízí jednoduchý přehled o vašich výdělcích a celkových prodejích, a celý Back Office je velmi profesionální a intuitivně rozvržený.

Prestashop je nejlepší volba pro majitele obchodů, protože jim dovoluje spravovat jejich podnik tím nejefektivnějším způsobem.


 

Presta je nyní celosvětově dostupná na Microsoft Azure Cloudu

V červnu tým PrestaShopu ohlásil plánovanou spolupráci s Microsoftem a nyní je program k dispozici i přes Microsoft Azure Cloud.

Co to pro Vás znamená? To, že můžete Prestu nyní získat přes Marketplace Microsoft Azure, kde je ji možné dostat už s předem nakonfigurovanou infrastrukturou, připravenou ke spuštění Vašeho internetového obchodu.

Ať už jste prodejce připravující se na založení e-shopu nebo firma, která hledá výkonné řešení, PrestaShop zvládne vyhovět Vašim požadavkům. Už bylo vyvinuto pár před-definovaných infrastruktur a v příštích týdnech budou dostupné další.

Více informací můžete najít zde.


 

Verze 1.7.1 je nyní dostupná!

Update se zaměřuje na čtyři hlavní body:

Nové prvky:

  • Návrat několika původních modulů: cross-selling, zvláštní nabídky/slevy, nejprodávanější produkty, atd.
  • Lépe ovladatelná back office s jednotným vzhledem pro mobilní zařízení
  • Tlačítko „Aktualizovat všechny moduly“
  • Praktické zkratky na stránce produktů
  • Aktualizace modulu „1-click upgrade“
  • Paypal modul pro PS 1.7

Vylepšení: Nové designové prvky a úprava detailů

Stabilizace: I přesto, že verze 1.7 vyšla jen šest měsíců po alfa/beta verzích, mnozí čekali až na vydání stabilní verze 1.7.0.0, dokonce i 1.7.0.1. Přijali jsme vaši zpětnou vazbu, vyslechli vaše očekávání a odpověděli verzí 1.7.1.

Výkon: Vyřešili jsme pár překážek, abychom zajistili plynulý chod vašeho eshopu jak pro zákazníka, tak pro vás.


 

PrestaShop slaví 10.let !!!
Přejeme Vše nejlepší do další dekády nejúspěšňejšího eCommerce free software !!!


 

Úspěšná Migrace na PrestaShop

 

 

Naše metoda je založena na třech hlavních bodech:

 

1 / Příprava na migraci

Při přechodu na PrestaShop je nutné přemýšlet o otázkách jako je ergonomie, design, nástroje, funkce, cíloví zákazníci, atd.
Tyto body jsou důležité, protože určují celkovou tvář projektu. Pak lze získat představu v plném rozsahu, abychom dosáhli efektivity a zvýšení prodeje.

Migrace se musí vejít do Vaší strategie. Jaké jsou vaše ambice a cíle? Analýza je nutná k zaháhení akce, která vám pomůže dosáhnout svého cíle.

 

2 / Překonání technických omezení a migrace dat

Toto je jádro fáze migrace. Zda současný eshop používá řešení, která jsou na trhu již známa pro bezpečnou migraci dat a zachování jeho celistvosti. Nicméně, některé eshopové systémy používají méně známé či méně konkrétní řešení, které vyžadují technické šetření, než bude moci data přemigrovat. Proto provedeme důkladnou analýzu. Po důkladné technické analýze přistoupíme k integraci dat.

Další je analýza kvality stránek: SEO, fotky produktu, popis, specifikace produktů, atd.  Existuje řada základních marketingových požadavků, se kterými Vám pomůžeme.

 

3 / Strategie SEO

Toto je páteří migrace, základem, na němž je budoucnost vašeho eshopu postavena.Chcete-li zachovat SEO hodnotu stránek, přesměrujeme všechny url adresy, jako je úvodní stránka, specifikace produktu, kategorie, stránky CMS, atd.
Prozkoumáme všechny možnosti pro zachování SEO hodnoty stránek, takže přenos půjde tak hladce, jak jen to je možné.