Skip to main content

Objednávka v PrestaShopu

Prestashop, téměř dokonalý eshop

objednávka prestashop

Kromě jiného PrestaShop nabízí jednostránkovou objednávku, kterou lze dále přizpůsobit dle vašich možností a přání. Od poskytované přepravy, plateb a dalších náležitostí, nabízí snadné dokončení objednávky.

Všechny funkce objednávky v Prestashopu

jednostránková objednávka prestashop

Jednostránková objednávka

On-line zákazníci hledají nejrychlejší způsob vyplnění objednávky. Pomocí jednostránkové objednávky PrestaShopu je celý proces usnadněn. Vaši zákazníci jistě ocení jednoduchost, rychlost a vy pak vyšší konverzi i oblíbenost vašeho obchodu.

nákup bez registrace prestashop

Možnost nákupu s registrací, či pokračovat jako host

Při vyplňování objednávky si mohou zákazníci vytvořit účet, nebo pokračovat jako host. S osobním účtem se mohou do obchodu vracet a ukládat případná data. Pokladna v režimu host zvyšuje konverzi tím, že je to nejrychlejší způsob nákupu.

dárkové balení prestashop

Dárkové zprávy, dárkové balení

Na pokladně Prestashopu lze zákazníkům nabídnout možnost zabalit zboží jako dárek a přizpůsobit tomu i popis. Tato funkce je ideální pro zvláštní příležitosti jako svátky, narozeniny aj. Tuto možnost zákazníci jistě ocení a rádi se k vám budou vracet.

uložený košík prestashop

Uložené nákupní košíky konfigurovány s datem vypršení

Dejte svým zákazníkům nějaký čas na rozmyšlenou a zvyšte tak míru konverze vašeho obchodu. Své nákupní košíky mohou uložit a vy nastavit čas, kdy budou položky z košíku automaticky odstraněny. Zákazníci nebudou muset procházet katalog znovu, prostě jen kliknou na „Objednat“, tím ušetří svůj drahocenný čas a oblíbenost vašeho Prestashopu se zase o něco zvýší.

opuštěný košík prestashop

Připomenutí opuštěného nákupního košíku

Chytrá funkce připomenutí opuštěného nákupního košíku zajistí návrat zákazníka k nedokončenému online nákupu. Registrovaný zákazník si vloží zboží do košíku, ale nákup nedokončí. PrestaShop umí tohoto zákazníka automaticky kontaktovat několik hodin poté pomocí personalizovaného emailu, kde jsou zobrazeny konkrétní produkty, které si vložil do nákupního košíku. Navíc, pro zvýšení motivace k nákupu tam zákazníkovi můžeme přidat i kód na slevu.