PrestaShop nabízí celou řadu marketingových a propagačních nástrojů. Úspěšný obchodník je klíčem k růstu, proto PrestaShop zajišťuje efektivní marketingové nástroje vedoucí k úspěšnému online obchodování.
Všechny funkce marketingu PrestaShopu
Automatické zákaznické e-maily
Držet krok s přáním vašich zákazníků je důležité pro získání věrnosti značce. Díky výkonným PrestaShop modulům můžete posílat automatické e-maily a slevy podle různých kritérií. Rozhodněte se pro odesílání e-mailů na základě nákupního košíku nebo bestsellerů. Můžete poslat promo na produkty, které souvisejí s jejich minulým nákupem, vaši zákazníci to jistě uvítají.
Odběr novinek
Tento modul dovoluje zákazníkům přihlášení do vašeho e-mailing listu, který pak můžete použít pro odesílání novinek, promo akcí, slev, aj.
Věrnostní program v Prestashopu
Nabídněte odměny vašim zákazníkům! Věrnostní program PrestaShopu umožňuje přiřadit body za nákup jakéhokoli produktu. Tyto body lze pak převést do skutečných slev. V administraci nastavíte hodnotu jednoho bodu a minimální částku pro využití slevy.
Naposledy prohlížené zboží
Připomeňte svým návštěvníkům, které produkty naposledy zobrazili tím, že na vašem webu povolíte blok „Poslední zobrazené produkty“. Tím se zobrazí jejich naposledy zobrazené položky a tak se mohou vracet k oblíbeným produktům ve vašem obchodu.