Skip to main content

Zobrazení produktu v eshopu Presta

Prestashop, téměř dokonalý eshop

Možnosti zobrazení produktů Prestashop

Možnosti zobrazení produktů v Prestashopu

PrestaShop nabízí možnost zobrazení produktu jedinečným způsobem – prohlédnout si produkt ze všech stran. Možnost různého zobrazení zvyšuje míru konverze. Tím, že si zákazník produkt pomocí funkce „zoom“ přiblíží, se snižují jeho pochybnosti a snadněji se může rozhodnout ke koupi.

Všechny funkce zobrazení produktu

Zobrazení dostupného množství produktů

Chcete informovat zákazníky, že máte pouze dvě položky skladem pro konkrétní produkt? Pokud jsou výrobky téměř vyprodané, PrestaShop umožňuje zobrazení množství. Jak se snižuje množství skladem, množství se automaticky snižuje i v popisu produktu na stránce. Pokud máte nižší množství produktů skladem, zákazníka to automaticky nutí ke koupi.

Náhled produktu Prestashop

Nabídněte více náhledů konkrétního produktu

Pokud máte kvalitní fotografie, PrestaShop vám umožňí umístit neomezené množství snímků konkrétního produktu. Kvalitní fotky pomáhají zákazníkům učinit konečná rozhodnutí o koupi produktu.

Zvětšení produktů Prestashop

Zvětšení produktů

Zoom funkce dává zákazníkům Prestashopu lepší představu o tom, co kupují. Zvětšení umožňuje nakupujícím pohled zblízka a tak je seznamuje s kvalitou, provedením, tvarem a dalšími vlastnostmi produktů.

Související produkty Prestashop

Související produkty

Zobrazování souvisejících produktů je skvělý nástroj ke zvýšení prodeje, zatímco zákazníci procházejí stránku s výrobky, nebo během vytváření objednávky. Tato funkce vybírá podobné nebo související produkty a zobrazí je zákazníkovi. Například může existovat alternativní model k myčce na nádobí, potom tato funkce zobrazí i tuto alternativu pod popisek produktu, na který se právě zákazník dívá.

Přidávání na Seznam přání Prestashop

Přidávání na Seznam přání

Seznam přání je úžasná funkce, která umožní zákazníkům vašeho Prestashopu vytvářet seznamy pro budoucí nákupy. Nakupující si mohou přát produkt, který právě není na skladě, nebo chce položku uložit až na další nákup, např. vánoční dárky. Seznamy přání zákazníkům umožňují mít produkty uloženy. Lze také posílat automatické e-maily, které zákazníkům připomínají jejich seznam přání nebo poslat upozornění, že výrobek je již skladem.